Känslor av våren...

Lever. Lycklig. Jag känner doften av vår efter en härlig vinter. Har varit en vecka i Idre och mindes återigen varför det är värt att packa bilen full med ullstrumpor, smowracer och bag in box. Skidsemester får mig att må så bra i kropp och själ. Mina söner kommer bli små skidkungar i backen och förmodligen åka snyggare ön sin mor och snabbare än sin far. Jag hade hjärtat i halsgropen mest hela tiden och såg en liten 4åring med brutet ben framför mig i backen men vi kom hem med alla ben hela. Jag fick en fonduepinne i ögat... Det mest dramatiska på hela veckan.

Jag tränar och mår bra. I morse väckte Axel mig med att konstatera att mina bröst blivit mindre... sen Vilmer föddes la han till. No shit??? Längtar efter den morgon han konstaterar att rumpan krympt....

Nu längtar jag efter lätta skor och skinnjacka. Det kommer. Först väntar en skidhelg till med min fru och hennes familj.

Härligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0