Min tvååring.


Jag måste. Måste skriva av mig när hjärtat nästan exploderar av kärlek. Jag vill stoppa tiden. Jag vill att han alltid ska vara två år. Han är min hjärteprins som får mig att skratta tiotusentals gånger om dagen. Han har den ljuvligaste lilla kroppen man kan tänka sig. Han klipper ett hål i sina byxor och sen tittar han på mig som om han undrar vem som just klippte i hans byxor. Han sjunger Eric Saade men också Hjulen på bussen. Han vrålar ATTAAACK när han kastar kuddar på sin bror men han kiknar också av skratt när jag gör en tåramsa med hans lilla grisfot. Han är liten och stor. Pratar oavbrutet och håller sin familj i en liten liten järnhand. För att han har en tvåårings bestämda humör. För av vi alla tre älskar honom så omåttligt.
Jag vill att han ska vara två för alltid. En tvååring som gör vår familj perfekt.

Redan när han låg i magen önskade jag mig en tvååring. Nu är han här... men han stannar tyvärr inte för alltid.

Jag älskar älskar älskar dig Ville Vonken!


Två dagar




Två år



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh! Jag vet precis vad du menar och känner! Ljuvliga små liv <3 Kram Johanna

2012-01-11 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0