Lördag


Det är en fantastisk lördag. Jag saknar min man. En fantastisk lördag....

Har haft en härlig dag i Slottskogen med tre sköna morsor och 8 oslagbara barn. "Där kommer ett dagis" sa någon som mötte oss. Tre 6åringar, tre 4åringar och Beavis och Butthead... det ser ut som ett dagis.
Vi hade en matsäck som hade räckt för att sockertoppa två dagisavdelningar och vi hängde länge på ett ofärdigt Plikta innan vi gick rundan och kikade på Bruse, Bambi och en heltokig något sugen älg...

Efter middagen gick jag och barnen över gatan och två trappor upp och lördagsmös med grannfamiljen alldeles för länge för mina barns bästa men de var på sånt charmigt oslagbart humör så vi var inte hemma förrän alldeles nyss. Nu sover båda mina ögonstenar som små grisar och jag älskar dom såklart omåttligt även när de sover....

Hoppas Henrik sover gott...

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0