Vilken häst?


Mitt i nattens gråt av onda elaka prickar hör jag "Vill du ta en promenad med hästen?".... "Jaaa aa!" svarar en förvirrad men entusiastisk Vilmer. Det tär på en när man inte får sova men Henrik lyckades iallafall drömma om en häst. Själv minns jag inte mer än att blöjan åkte av och på, Alvedon, välling, potatismjöl.... kli kli kli... och en massa gråt.

Igår kväll dränkt i potatismjöl.....


Imorse en piggare kille...


I morse letade han överallt efter Axel. Nu har vi ringt honom och Villen har pussat på telefonen. Mig ville Axel inte prata med.... Målet med den här dagen är städa min och barnens garderober, göra hemmet lite fredagsfint och hålla ögonen öppna länge nog att se finalen i På Spåret..... Wish me luck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0