Världens bästa jobb?


Nej. Det finns dagar då mitt jobb verkligen inte är världens bästa. Inte ens i närheten faktiskt. Idag var en sådan dag. När jag inte hann kissa. När jag fick gå imellan, slita i sär, lugna 2 slagsmål på mindre än 15 minuter. När det enda som fick mig att överleva eftermiddagen var en Happy Meal och lite fniss. Men så är det så med mitt jobb... att den ena dagen kan aldrig vara den andra lik. Imorgon hoppas jag att jag har världens bästa jobb igen.

Imorgon är det ju iallafall fredag! Dessutom är det kväll på stan med vårt brokiga arbetslag och det ska bli så skoj.

Nu ska jag ta en kopp te och hoppas att jag inte ser på Bolibompa på SVTplay i natt igen............................

I helgen hoppas vi på friska barn och lite fina vänner. Dessutom har jag bokat en biodate med min stora son. Det börjar kännas att vara storebror. Vilmer äter upp mig med sin mammighet all vaken tid!! Ändå har han en tolerant, pussande och busande storebror som accepterar att tiden inte alltid räcker för dem båda. Han är så duktig!!! Oförskämt duktig.

Jag älskar dig storprins!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0