Jäääääääääsp!


Jäklar va trött jag är! Börjar överväga någon sorts plågsam metod snart så att jag får sova en hel natt!!! Snälla bara en!!! Det är välling, kisspauser, maaaaaaaaammmaaaaa-gråt, ansiktsgos, mer maaaaaaaaaaaammagråt och när man tror att nu sover vi kanske äntligen så hör jag "Mamma? Om! Om upp!!" Och då vill jag allt annat än att komma upp!! Jag brukar inte gnälla över dålig sömn för det hör småbarnsåren till men nu börjar jag få nog. Ville sover SÅ dåligt. Sover inte mer nu än när han var fyra månader och ammades näterna igenom.
Gnäll gnäll gnäll.

Såja.

Nu är vi i allafall påklädda och klara. Jag för jobbet och de små för en heldag med farmor och Janne. Jag har skön träningvärk eftersom jag äntligen tog mig iväg och tränade igår och idag hoppas jag på att få gjort en massa bra planering inför intensiva veckor med nationella prov.


Imorgon är det fredag och då åker min lilla finfina familj på miniskidsemester till Värmland. Måste ju ladda oss för nästa omgång kliande prickar!

Ha en fin torsdag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0