Greys-världen är upp och ner...


Jag: "Vet du vad som hände på jobbet idag?..." (inget svar) "Jo när jag skulle...." (ingen reaktion, ingen blick) "Har Greys blivit så viktigt att jag inte får prata nu???"
Henrik: "Ja men du har ju sovit de senaste onsdagarna. Jag är helt inne i det här nu..."

Kanske kan jag skicka Henkan på Greysfika 09.15 på jobbet imorgon?

Och ja... det där hemska lördagshumöret promenerades bort. Vi fick en urskön lördag med häng i Miljöarken, vårkänslor brevid en fotbollsplan för att sen fredagsmysa på bästa sätt med min bror med familj. Jag vet att jag sagt det förr men det finns ingenstans med någon som mina barn blir så nöjda, glada och harmoniska. Total avkoppling.
På söndagen tog jag med mig Axel för att fika hemma hos finaste Pernilla som äntligen är hemma från Thailand. Senare firade vi mamma med middag.

En bra helg. En vecka som börjat extremt förkylt. Idag fick vi en extraordinär onsdag med grillade hamburgare, öl och solsken tillsammans med Karin, Nicke och alla barnen. Mysigt och enkelt. Lite skit i hörnen. Nästan Thaistyle.. eller hur P? ;-)

Kusiner




Kaninerna var tåliga




Minstingkusinen


 







Kommentarer
Postat av: Anonym

JA, skicka Henrik om du nu hellre snackar om ditt jobb på bästa sändningstid!!! Fråga annars vad han tyckte om Lexies utspel.. lite överdrivet va!? Ses imon :) X

2011-03-30 @ 22:21:32
Postat av: pernilla

Hon tar sitt förnuft till fånga:)

Och JA Karra, det är nästan thai-style. Mer sånt!!!

Kramar

2011-03-31 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0