Fel sida...


Har vaknat på ett sjuhelsikes skithumör! Har kallat en i familjen för något fult och sagt på skarpen till en annan att om man inte är glad så kan man gå och lägga sig igen!!! För det hade jag gärna gjort! Orkar inte med en förkylning till. Orkar inte med fler trasiga nätter. Orkar inte vakna när klockan står på 05-någonting. Orkar inte med fler fobianfall. SUCK SUCK SUCK!

Men jag ska göra mitt bästa att vända dagen. Solen skiner och febertermometern visar iallafall inte rött. Så snart han som jag kallade idiot för några timmar sedan vaknar ska jag gå ut och gå en långpromenad med musik i öronen och så hoppas vi att det här blir en bra lördag ändå...

♥ 


Kommentarer
Postat av: Linda

har ägnat en stund åt din blogg. Underhållande och intressant för mig som inte har barn själv. Det verkar rätt jobbigt ;)

2011-03-30 @ 20:34:37
URL: http://www.pudlarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0