Tycker om!


Vi kom iväg och jag är så glad för det! Jag tycker om Danmark och jag tycker ännu mer om Anna. Hon är en batteriladdare som tycker om mig tillbaka och som alltid får mig att må bra. Vi krockar aldrig, hamnar aldrig i otakt.
Dessutom passar våra små gossar varandra nästan lika bra som  göroch det är förstås en bonus. Axel var inte hundra men vi kom iväg. Träffade Nicke Nyfiken, spelade bilspel och enarmade banditer, badade i piratbadlandskap med vågor, starka strömmar och Reggeadisco. Åt en hel del mindre god mat men fick mycket prattid då lekrum, Star wars och DS passade våra barn. Igår kväll drack vi Cava i hotellrummets hörn medan barnen sov sött i sin våningssäng och när vi tillslut la oss pratade Anna mig till söms... Lovely!

Axel har ätit mer Alvedon än riktig mat men ändå orkat bada och leka... Imorgon får han stanna hemma med mig och bli frisk.

Villes inskolning... jag som laddat i flera veckor får stanna hemma med en liten febersjuk och en stor krasslig. Det blir aldrig som man tänkt sig och det är väl så det ska vara.

Natti!







 


Kommentarer
Postat av: pernilla

Vad skönt att ni ändå kom iväg. Lite batterier laddar det alltid att få komma iväg på nåt skoj.

Och nej...det blir aldrig som man tänkt sig, det är det som kallas för Livet!

Saknar dig vännen!

Skickar en stor stärkande kram till dig.

P

2011-02-01 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0