Sjuk


Jag är sjuk. Så går det när man skryter om att man inte haft en frånvarodag sedan jag kom tillbaka från föräldraledigheten. Förstod nånnstans att den här tröttheten som suttit i hela veckan inte bara kunde vara januaritrötthet. Gick hem igår och låg stilla på sidan med kramp i magen och frossa i kroppen. Sov och vilade och idag mår jag mycket bättre. Efter tre doser Zantac, knappt någon mat och en massa sömn.

Vad är det med vår familj? Vi har missat en BVCtid IGEN! Man kan tro att vi är otroligt nonchalanta eller inte bryr oss om våra barn hälsa! Pinsamt.

Nu ska jag sova lite medan Henrik och barnen är ute. Senare ska han till jobbet för att avsluta ett kapitel.


Kommentarer
Postat av: LiSSaN-WE are FAMILY 4

Usch då. Krya på dig Karin!

Du de där BVC-tiderna är lätta att glömma. Tiden skrivs in i boken och när man kommer hem glömmer man att uppdatera sin egna kalender på samma tid. Dröjer nog inte länge förrens vi glömmer en också - haha!



Kram på er!

2011-01-21 @ 11:38:27
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Sandra

HEj! traffade dina underbara småkillar idag, tror Tilde blev väldigt förtjust nästan lite kär i Axel om man kan bli kär som 4-åring! Superkul att läsa din blogg kram Sandra

2011-01-21 @ 19:52:17
Postat av: Att vara någons fru

Men fy :( Hoppas verkligen att du snart mår bättre.

2011-01-23 @ 09:32:15
URL: http://attvaranagonsfru.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0