Så skönt...


Det är så jäkla skönt. När lugnet lägger sig, båda trollungarna sover sött i sina sängar, det är undanplockat i hemmet, diskmaskinen och tvättmaskinen är startade och jag har inte ett enda måste... (förutom då att hålla mig från asken med Geisha i skåpet...)

Kikar med ett halvt öga på Anna Book och Maria Montazami. "Hon är en perfekt sovkompis."  Jag längtar efter min perfekta sovkompis! Men om två veckor delar vi hotellrum igen... dock tillsammans med två små baddjävlar. Jag längtar! Jag längtar efter Pernilla också. Jättemycket.

Väntar på min man som jag jagade iväg till gymmet. Mest för egentidens skull... men visst, lite för kroppens också... ;-)

Fredag är ändå fredag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Såå skönt att du är tillbaka :) X

2011-01-14 @ 13:55:59
URL: http://missmlovely.blogg.se/
Postat av: Anna

Huuur kom du ens på att fråga om du skulle söka till Robinson? Hi hi hi....ska bli roligt att ses om två veckor.....längtar

2011-01-14 @ 15:41:27
Postat av: Karin

Klart jag inte tänkte söka! Ville bara spela tuff inför Axel ;-) Danmark blir toppen! Miss you!

2011-01-15 @ 19:42:21
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0