Restless body


Varför är jag så rastlös? När jag såg snöovädret imorse och insåg att dagen var helt oplanerad så tänkte jag bara mysiga tankar. Städa skåp, spela spel, leka med Villen.... Nu är klockan kvart i 2 och jag är rastlös. Känner mig insöad. Uttråkad. Jag har dansat Zumba framför tvn, städat alla skåp i badrummet, gett tre barn lunch, bestigit ett tvättberg.... men ändå. Rastlös. Borde ju bara njuta. Suck.

Nu blev det kaffe och fyra Paradisbitar. Trots viktchocken häromdan... Hela kylen svämmar över av choklad fortfarande. Synd att slänga.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Helt rätt! Man ska ALDRIG slänga choklad :)

2011-01-08 @ 22:40:46
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Marie

Karin, skärp dig, börja blogga nu. I miss you! X

2011-01-10 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0