När en kille är förkyld...


Familjen är drabbad av tre killförkylningar! Det betyder att det är mest synd om mig.

Det blev ändå inskolning för en feberfri men inte jättepigg Villen. Han grät. Jättemycket. När jag hämtade honom 2 timmar senare var han ynklig och mammig men personalen hävdade att det ändå gått bra. Henkan är helt slut efter sin första arbetsdag sedan i maj förra året och jag har fått en jättebristning i ögat. Det är en något sliten familj.

Dessutom diskuterar vi vem av oss fyra som är fulast i håret och därför ligger överst på frisörlistan... Det ska bli SKÖNT med två riktiga inkomster snart. Den avgörande rösten kan ligga hos Axel efter som han är nöjd med sitt trollrufs och vill se ut som en blond Zlatan till sommaren. Jag hävdar bestämt att jag borde få klippa mig först eftersom mitt egenfärgade svall snart räcker ner till rumpan. Henkan röstar på sig själv men det är som att kasta pengarna i sjön eftersom hans hår växer värre än ogräs.
Vi får väl se...

Grattis min kollega A som fått en dotter! Tur att man har en man som är ambulanssjukvårdare när bebisen bestämmer sig för att födas i badrummet!!! Jösses.

Nu ska jag se 9A och dricka te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0