Håll oss friska!


Jag är såklart frisk. Blev det fantastiskt fort och fick en helt vanlig skön helg med Universeumsbesök, träff med vänner, god mat och rödvin, skridskoåkning på sjön och en helsöndag med fler goda vänner. Rast och ro gör ingen glad ändå. Men nu SKA vi hålla oss friska i veckan! Blir alltid lite extra emetofobisk och bacillskygg innan det ska hända något skoj. Längtar till helgen...

Mina barn är så fina. Mina egna förstås men också de 24 andra som jag har ansvar för på dagarna.

Jag och Villen bakade surdegsbröd förrut. Om vi har tur är det färdigt till midnatt! Kan inte fatta hur min man har ork och tålamod till detta långsamma långsamma bak.

Tredje dagens inskolning för Villen imorgon... Det går jättebra säger Henrik. Hur kan han veta det? Han har ju inte lämnat honom själv en stund ännu! Men jag ska inte fortsätta måla faan på väggen utan bara hoppas att det är lika lattjo lajban utan pappas trygga närvaro :-) 

Nu ska jag göra ett kollage som han kan titta på när han längtar efter oss på dagarna....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0