Dags att hitta tillbaka...


Dags att hitta tillbaka ja. Till rutiner. Nyttig mat. Jobbkoncentration. Ledigheten och rastlösheten ersattes av ett umgängesfyrverkeri. Middag och en vinkväll med tapetsering tillsammans med goda grannar som blev en sen vinnatt. De är färre de där nätterna när man snubblar i säng och upptäcker att klockan blivit nästan 4 på morgonen och man har pratat och skrattat och spelat spel i en mängd timmar. Färre men ändå så härliga.

På lördagen kom Vicke och Calle hit och åt middag medan ungarna var lite för speedade för mina trötta dagen-efter-öron... Söndag och årets obligatoriska julgransplundring hos min bror. Tog med alla otäcka skumtomtar och dyra praliner jag kunde hitta i skåpen. Efteråt landade vi hemma hos vår andra familj Crille och Linda för kaffe och kvällsprat... Sen var det bara hem och ladda.

Ladda för jobbstart. För ledighetsslut. Och nu är vi igång...

Axel var helt färdig efter sina första två dagisdagar. Jag börjar precis komma igång och piggna till. Har saknat mina 24 barn! När jag kommer hem har jag två barn som har saknat sin mamma.

Nya livet har börjat bra. Sockeravvänjer mig hårt och har tränat två gånger. Nu j..lar ska volangerna bort!! ;-)

En och en halv vecka till Villes dagisstart... gulp!

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0