Att bara vara...


Att bara vara kan inte vara allas grej... Det är oftast inte min, men jag tycker ändå att jag blir bättre och bättre...
Helgen gick.. ibland fort och ibland väldigt långsamt. I fredags hade vi en trevlig kväll med mat, prat och skratt hemma hos Nicke och Lissan. Spelade ett kul spel som jag var absolit sämst på...

I lördags fyllde Axels bästis 6 år och kalas med trollkarl och Darth Vader var dagens höjdpunkt! När den store pratkvarnen var på kalas så passade resten av familjen på att ta en fika på stan. Ville njöt till tusen av fikastunden... mammas pojk!!

Idag har vi segat hemma. Röjt lite skåp. Haft besök av Johanna och Johan som snart blir en familj på tre!! Crille, Linda och barnen kom också förbi. Nu längtar jag tills kvällens Solsidan men eftersom jag vill njuta av det barnfritt så blir det först Minuten och kvällsmat med Axel.

Axel skrev lite brev och lappar ikväll och tyckte att han kanske kunde ta med dem till skolan när han börjar där...



Du är så söt när du sover..


...men ganska söt när du är vaken också.




Gonatt från Fisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0