Äntligen!


Äntligen ska jag få krama Johannisäron och se lille Elis! Strax kommer de hit på lite fika. Jag och Ville har varit i stan och lämnat tillbaka en jacka som var min, en skjorta som var Axels och istället köpt två nya jeans till Villen. Skulle igentligen laddat med bra dagiskläder till honom men HM får såååååå underkänt när det ska handlas något annat än jeans till små grabbar. Får spara barnen presentkort till vårkläderna istället...

Igår var jag och Karin på bio efter en eftermiddag då jag var ARG och ledsen!! Såg Svinalängorna och var inte riktigt beredd på vilket elände som väntade. Snörvlande och tacksamma satt vi i bilen och hem och tackade högre makter att våra barn har det så bra. Se den! Och Ola Rapace.... suck.

Kram så länge!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag vännen! Var urmysigt att ses idag!!! Kram

2011-01-04 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0