Glasögonalien

Jag har köpt nya glasögon.... Är jag fin?
De är lika stora som de var 1989 och i samma bruna nyans som då men jag känner mig frökenaktig och ganska cool...

Om jag inte var så sjukt trött så kanske resten av ansiktet hade passat glasögonen. Trots att jag inte lagat en endaste julbordsrätt eller ens julpysslat med mina barn känner jag mig trött och stressad. Det är ipads och lussetåg och cytologprov och födelsedagar och bilköp och hela tiden detta j.. la prat om vinter&€&))@sjukan!

Imorgon står vi hela familjen redo kl 07.00 för Villens första lussefirande! Hoppas han sjunger som han gör här hemma och att jag inte mammagråter pinsamt mycket... Axels tur är det senare på eftermiddagen. Mina älskade nissar... Vad vore jag utan dem och all kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0