Ett grågrönt jullov med kärlek

Vi är lediga. Lediga. Lediga. Lediga. Kan pussla, spela Wordfeud, leka med kompisar, dricka morgonkaffe och vara lediga. Henrik jobbar men han överlever. Det hade nog inte jag gjort... Imorse snurrade matteböcker i huvudet men då stängde jag bara av och bad de återkomma den 9e.

Julen har varit jättefin. Var med våra vänner en dag för tidigt och hade för första gången uppesittarkväll på egen hand. På julafton åt vi frukost hos Jonas och lagom till Kalle brann alla juleljusen hemma hos oss... Också det för första gången. Firade kvällen med Henriks familj, med den lugnaste klapputdelningen någonsin, en lite lyxigare Ris ala Malta och en mysig avslutning tillsammans med Christine, Johan och några körsbärsdrinkar.

Julens bästa enligt Axel var nog en svart One Piece. En All in som min mamma säger. Eller All in One.... Julens bästa för mig var som alla andra 364 dagar mina barn men om jag ska välja något annat så blir det den apelsingravade laxen och min Mattehuskanna som min mormor köpt...

Visar lite bilder när jag släpper min Padda.... hela familjens älskling. Juldag och Annandag var mer familjmys och igår fick vi besök av Johanna med familj. Idag är agendan blank... Innan året är slut ska vi gå på Astrid teater, bio och undvika mellandsgsrean.

Det nya vackra 2012 hoppas vi firas med storfamiljen hemma hos Crille och Linda.

Hej så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0