2011

Gott nytt år. Det är några timmar kvar av 2011. 2011 då jag höll vad jag lovade varken mer eller mindre. 2011 som innebar en tuff dagisstart och ett bra dagisavslut. En positiv skolstart och en fantastisk oslagbar andra dagisstart. En sommar med lite mindre sol men med ännu en härlig vecka på Gotland med världens bästa vänner. En solsemester på höstkanten som skulle ladda kroppen med massvis med B-vitaminer som tyvärr var ett minne blott efter 2 veckor... En inte lika positiv jobbhöst för mig men ett lyft i karriären för Henrik.... om man väljer att sätta familjen framför annat. Annars tar jag med mig minnet av två hotellhelger med guldkant och favoritsällskap, alla skratt en nybliven pratkvarn till i familjen gett oss, en stor kille som ofta ofta gör oss stoltare än stoltast, nya vänner som blev ännu tajtare vänner... ett gott år.

Jag ser framemot nya tag på jobbet, fortsatt lust till livet, några skidresor och förhoppningsvis en sommar full av solsken. 2012 fyller Axel 7, Villen 3, jag 35....

Jag lovar som jag lovade för ett år sedan. Att ta vara på tiden och hela tiden lära mig att tänka mer positivt. Uppskatta att vårt liv är rikt som attan även när plånboken ekar tom.

Om jag får önska något blir det vad alla önskar.... fred på jorden och friska när och kära.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0