VAB


Är hemma och vårdar. En med lite feber och en med prickar på tungan. Får väl erkänna att jag önskat mig en annan sorts fredag... Det känns som att det kan bli en lång dag. När Henrik kommer i eftermiddag ska jag ge mig ut på presentjakt. Till en 1-åring, en 2-åring, en 5-åring och en 7-åring... jösses.

Jag gläder mig åt att det är fint i hemmet och åt att jag hinner tvätta när jag är hemma. Och att Ville somnade om till ljudet av knattrande tangenter.... Håller tummarna att det här bara är en liten lätt febersläng så att helgen kan bli som jag hoppats. Inflyttningsmiddag, kalas, fotboll och besök av Johannispäron och söta Elis på söndag!

Vi får se...

Fredagskram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har lånat en stor bil den här gången!

2011-04-08 @ 16:33:51
Postat av: Anna

Fy, låter som vår frdag, har en feberhet tjej som sitter som ett plåster på mig....

2011-04-08 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0