Tidig fredag...


Alla mina grabbar sover. Två i soffan och en i sängen och jag tror faktiskt att den här familjen behöver det. En riktigt tidig fredag.

Vi har hängt på altanen sen vi kom hem. Med Linda och Viggo, med grannarna. Pratat och bara haft det bra. Jag har premiärcyklat tillsammans med Axel och Vilmer en liten sväng.

Körde i panik hem från jobbet då dagis ringt och sagt att Vilmer var full av blossande utslag och blåsor på överkroppen, nacken och halsen. Såg framför mig en kväll på akuten och någon form av allergichock..... När jag kom inrusande på dagis satt där en svettig men glad kille i bar överkropp och mumsade mellanmål. Nästa gång termometern står på 20 grader kanske de inte tar på min son t-shirt, luvtröja och skaljacka!!!!!!

Valborg kom tätt inpå påsken... märkligt. Vi är olpanerade... kors i taket! ;-)

gonatt


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en skön Valborg! Själv försöker jag ladda för 5-års kalas! 20 5-6 åringar! Jag är dum i huvudet! Nästa år tänker jag inte ha kalas! (säger jag varje år)



Längtar till vår vuxen-helg!



Puss o kram

2011-04-30 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0