Inget vettigt...


Jag har inte direkt något vettigt att skriva. Det händer för lite och jag är lite tom på tankar. Men nästa vecka när solen ska stråla på mig och jag ochg pojkarna ska ha påsklov kanske orken, orden, lusten är tillbaka...?

Jag kan skriva igen hur bra jag tycker det är att handla begagnat! Trodde aldrig jag skulle säga det men jag slår ett hårt slag för mer sånnt! Även om jag ikväll skäms lite för att jag tror att jag köpt ett par begagnade GRÄSfotbollsskor till Axel när det var GRUS jag skulle köpa.... ooops. Men senaste tiden har jag fyndat fina Nova Star kläder till barnen, bra skaljackor, kvalitetsskor,  inlines och spel på loppis, vagn på Blocket och det ger mig nånn sorts tillfredställelse... härligt. Tradera.... I love you! :-)

Nu ska jag krama Axel och se på Sveriges Mästerkock.
Imorgon ska jag ut och käka med mina älskade kollegor (och Marie förstås..) och på fredag är det personalfest med påsktema. Dessutom... lov! Lovely!!!

Vårkänslor








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0