Härliga lov...


Vi har det så bra, så bra. Tid tillsammans och desutom tillsammans i det ljuvligaste av väder! I söndags åkte vi till min fina fina mormor. Bara min  90-åriga stålmormor bygger rutschkana av madrasser i trappan och sparkar badboll i hallen. Hon är en makalös kvinna och mina barn älskar henne precis som jag gör!

Idag har vi haft en fantastisk dag ute vid havet med Karin och barnen. Grillad korv, solsken, lek och fika. Tog en tur till en outlet sen och köpte lätta vårdojjor till Axel och Ville. Nu är ryggsäkcen packad för imorgon åker jag och killarna till Stockholm och underbara Anna med familj. Ska bli toppen! Jag packar ner ilte extra tålamod och lite extra glad morsa... det kan behövas när man åker själv med barnen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0