Go kväll!

Vad hände med vårsolen? Igår drack vi kaffe på altanen och hängde med grannarna. Idag regnar vi nästan bort. Båda mina älskade ungar sover gott och jag dricker te och slösurfar. Traderar. Läser bloggar. Tänker på att det är 2011 som vi verkligen borde åka till Legoland... Härja runt bland droider och ninjor. Vi får väl se.

Har köpt en sulky på Blocket ikväll också. Begagnat är mitt nya sätt att shoppa... och rea förstås! Så nu kommer det stora testet... att göra sig av med barnvagnen eller inte. Att ta ställning till sådana saker är som att bestämma sig. Två eller tre? Nä vi ska inte ha en bebis till. Vi är otroligt nöjda med våra barn och mer nöjd lär jag nog dessutom bli när livet börjar bli så där bekvämt igen. Herregud det var ju inte ens självklart att det skulle bli två vilket känns helt fruktansvärt att tänka idag. Hur kunde jag ens för en tiondels sekund tveka? Jag kunde missat Vilmer!!! Så.... bäst att inte tänka på vem man missar och istället sälja vagnen... och skulle livet vilja anorlunda så finns ju alltid Blocket fullproppat med gamla vagnar ;-)

Idag tog de kort på Vilmer på dagis.... Han hade somnat med huvudet rätt ner i en knäckemacka! Min mamma undrade lite oroligt om det hänt förr... han kanske har Narkolepsi? Ingen risk. Ha ha...

Om två veckor och barnen och jag till Stockholm med våra finfina tågbiljetter, en extremt liten packning och längtan efter Anna och hennes familj! Inga dumheter i världen ska få stoppa mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0