Zumba och en stilig make på en underlig fredag...


Fredag kändes som lördag. För att alla var lediga kanske. Henrik klädde sig för begravning och var stilig som få. Tycker iochförsig alltid att kockrocken är hetast men kanske var det för länge sen jag fick se min man i svart kostym och slips ;-) ..... men tyvärr var han klädd för sorg och inte för fest. Du fattas oss Marianne...♥

Annars så oroade jag mig mest... Först för den ena och sen för den andra. När nära och kära inte mår bra, det är väl det värsta!!!? Oron håller i sig men jag vet vet vet att allt kommer att gå bra.

Dessutom var mina tankar ofta hos mormor också. Igår var det 20 år sedan min morfar gick bort. Jag var bara 13 år men minns den dagen glasklart. Kan inte förstå att mormor och vi andra levt utan honom i 20 år! Det bränner lite i ögonen när jag tänker på hur min morfar hade avgudat Axel och även Henrik faktiskt om han hade levt för att få lära känna dem. De hade matchat varandra perfekt! Nu bär mina små varsitt namn vidare från honom... ♥

Men på kvällen släppte jag alla tankar och skakade rumpa med en timmes Zumba!!!! Jösses va kul det var! Jag dansade, log, dansade, svettades och log!

Sen blev det fredagsmys.... Så ska det låta (jag ♥ EMD), Solsidan, Skavlan och sen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Nu ska jag göra frukost till min familj. En har varit vaken sen 7, två sen 7.25 och den fjärde sover gott och njuter sin sovmorgon.

Njut av dagen och krama alla du tycker om en extra gång!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Då får du en kram på avstånd då! Kraaaaaam!!!!

2010-03-20 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0