Fejar..


Jag har dammat, diskat, tvättat, bonat och samtdigt försökt underhålla en bebis som suttit lite halvfrustrerad och tittat på. Det märks att han vill röra på sig mer men han verkar inte ha minsta koll på hur han ska göra... Varje gång jag pratat med honom skiner han upp och visar sina två små risgryn till tänder och jag svämmar över... som alltid.

"Tänk på att du snart aldrig mer få se det där tandlösa leendet" sa någon till mig igår. Sant. Tur. Men det är ljuvligt så länge det varar!

Nu har vi hämtat Axel som spelar lite Buzz innan Saga och Olle kommer. Jag har en hel del kvar jag borde ta tag i...

Igår hade Linda och jag den skönaste dagen med våra fyra små. Tog bussen till Världskulturmuseét som jag faktiskt aldrig besökt. Vilket guldställe för oss som hänger med större barn + mindre barn. Folktomt, stora ytor att springa på, spännande saker att titta på och ett stoooooort lunchcafé med GOD mat och hur mycket space som helst. LOVELY! Innan och efter besöket lekte vi på båten utanför Universeum också. Hela dagen var bara MYS. Linda, Tilde och Viggo förgyller definitivt den här föräldraledigheten!!!







 

  



Jag och Ville kämpar på med maten. Det går bättre och bättre men det ser alltid ut så här...


Vi kämpar med välling också. Lyxvälling på tetrapak duger till min buddagormand och det fungerar som värsta bästa sömndrogen...


Min påskgubbe!!!



Kommentarer
Postat av: pernilla

Kollade ni Jordlingar-utställningen? Vill gå dit med Olivia. ska vara riktigt bra har jag hört

2010-04-01 @ 11:46:13
Postat av: Fru Evelina

Vilka härliga bilder! Och vilka snygga stövlar du har ;-)



Kram!

2010-04-04 @ 22:38:34
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: chissra

tandlösa leenden är det mest underbara som finn soch det smälter ens hjärta.

2010-04-05 @ 16:43:38
URL: http://chissra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0