Schlager!


Om en och en halv timma är det dags! Hur usla än alla delfinalerna är så ÄLSKAR jag finalen och faktiskt tycker jag att startfältet är riktigt bra. Innan det smäller ska jag packa in två killar i pyjamas i bilen och åka mot Kungälv och hämta Henrik. Tror att det bli final hemma trots att sällis finns på gångavstånd... Axel är lite små krasslig och Ville som vanligt övertrött. Men vi får se vad mannen i huset önskar...

Jag tror jag håller på Darin. Gillar Anna Bergendahl, Salem och Jöback också. Axel hejar på Pernilla...that´s my son! Äkta schlager ska det vara!

Idag har jag och mina små hängt en stund på Allum. Bytt en leksak och ett par jeans. Fallit för min sons tindrande ögon..... men okej, om man inte får se filmerna (som ALLA på dagis sett...INTE) och inte får ett lasersvärd för 499 kr så kan man väl få bli världens lyckligaste i den här....


49 av Axels 53 kronor i sparbössan gick till den lycko t-shirten. Jag suckar och erkänner mig besegrad.......

Dags att åka!

Schlagerkyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0