Hemma...


Jag och mina små är hemma efter ett helgbesök hos två vackra damer som funnits i hela mitt liv! Min farmor och mormor. Det är tufft att se gamla man håller av bli äldre... Efter några timmar hos farmor gjorde det lite ont i både hjärtat och öronen...

Hos mormor var allt sig likt. Axel var i himmelriket eftersom ett besök hos min mormor (89 år) tillsammans med min mamma (64 år) är att vara i lekparadiset. Min mormor gömmer sig i garderober, spelar fotboll i hallen och leker utan att bli trött. För Axel är det som att ha SIN mormor i dubbel upplaga! :-)

Nu äter Bridgeblandning från farmor.... the botten is nådd. Jag är chokladberoende.




Kommentarer
Postat av: pernilla

Bridgeblandning. Såå typiskt den generationen. Nostalgi!

Du, snart gör jag dig nog sällskap i chokladberoendet. Jag räknar ner...åhhhh vad jag ska frossa!!!!!

2010-03-10 @ 13:36:39
Postat av: Karin

Om jag börjar fylla frysen med kladdiga chokladNuffins så har vi så vi klarar oss resten av terminen ;-)

2010-03-10 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0