God dag soliga dag!


Solen strålar och trots att det är livsfarligt att försöka sig på promenader i området så känns det att det är VÅÅÅÅR i luften! Det var en miss att ge sig ut på prommis runt sjön i MBT-skor! Min älskade toksöta bebis vägrar sova på dagen och vägrar ammas på dagen... Två vårtecken på att han håller på att bli stor kanske. Men på natten tycker han fortfarande att hans buffébord ska stå uppdukat minst en och gärna två gånger. Snart dags att börja ta fighten...

Vällingprimär i morse... betyg IG på både flaskteknik och entusiasm från Villes sida. Ja ja, det löser sig! Om 2 månader är vi i ett förhoppningsvis soligt Grekland och där kan han leva på mangopuré hela veckan om han vill!

Jag hade tänkt hinna så mycket idag... och så lite blev gjort. Jag skulle städa, tona håret, baka och kanske måla en liten bit av tånaglarna röda men nu är det snart dagishämtning, mellisfix, middagplanering..... Det är ett tufft hemmafruliv jag lever ;-)

Imorgon ska jag ut på stan! Håll i er för det var INTE igår! Ska träffa jobbgäng, äta middag och dricka vin... TOPPEN!

Trött, arg och toksöt bebis vill ha mig NU... bäst att sluta.

Kram

Kommentarer
Postat av: Stylist

Men du skulle ju ,vis av erfarenhet, inte hålla på och tona håret hemma!! Var det inte så?

2010-03-04 @ 20:28:06
Postat av: Karin

Men vad gör man när föräldrapenningen inte räcker till allt man vill?? ;-)

2010-03-05 @ 11:58:21
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0