Du är så söt när du sover...


Båda mina barn sover för tillfället. Jag borde sova och ladda för ännu en natt då en liten näsa inte får nog med luft men det är så magiskt skönt att vara lite själv... Se på tv, surfa, plocka lite hemma. Dagen blev bättre än väntat trots sjukdom. Min stora kille kraxar som en tonåring och försöker imitera Dath Vader men. Vi har spelat lite buzz, ätit middag, badat bort lite snor. Kvart över sju somnade Axel efter sagan och en kvart senare sov Ville preppad med Nezeril, Alvedon och bröstmjölk. Vi får ha en slapp hemmadag imorgon också...

Nu väntar jag på Cougar Town. Så bra!

Jag har slarvat med kameran sista tiden. Hittade några mobilbilder...

Vinterprommis


AW med kollegorna


Ljuvlig dag i Brudarebacken


Jag hejade på utan skidor


Pulkaåkning hos min mormor


Vi är coola...


...och sura...


...och GLADA!


Nu börjar Cougar Town... "Mina fötter har erfarenhet" HA HA HA HA

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0