Usch...


Villen är sjuk. Han och jag kom hem från A-torp efter ett mysigt besök hos Johanna, Johan och Elis och nu har han feber. Tyckte att han inte riktigt var sig lik idag. Nu ligger han i bara blöjan som en varm jäst bulldeg brevid mig i soffan. Jag och Axel kollar Allsång och laddar för match med saft och rödvin. Varför ska det skojas så mycket i Allsång nu för tiden?? Känner mig fobisk och lite arg.

Men imorgon är det en ny dag och jag längtar som en tok till lördag då vi åker till Gotland. Imorgon ska jag njuta av en dag med mina fina små tjejer, barnens fina kusiner... Hoppas vi är friska.

Har du nånn att älska så spring dit...

Feberkille som somnat hos sin mamma...



...och en storebror som leker Ninja Turtels


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lille Ville! Tack för mysigt besök. Men jag undrar en sak - varför tar du ALDRIG några kort när vi ses..? Får ju aldrig vara med på din blogg ; ) Blir lite avis.. puss

2010-07-06 @ 21:22:44
Postat av: Karin

Förlåt vännen! Lovar att ta med mig kameran nästa gång ;-) puss

2010-07-07 @ 09:04:02
Postat av: Annie

Underbara sommarbilder! Blir så glad när jag tittar in i din blogg ;) Ha en underbar semester på Gotland, där blev jag också lite avis ;)

Stor kram

2010-07-07 @ 13:11:15
Postat av: Helena

Stackars liten sjuk kille=( Krya på dig.....

Goa härliga roliga storebror=) Han får mig alltid att skratta högt!!!

Kram Helena pb

2010-07-07 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0