Njutning


Sommar är njutning. Vi har landat hemma efter vår första tur den här semestern. Vi brukar leva i kappsäck på somrarna... Idag packades första berget med tvätt upp. Jag är verkligen helt usel på att packa...

Vi har njutit av sen första riktiga sommarveckan. Vi har njutit av kära vänner. Kära barn. Midsommar i sommarstugan var så nära sommaridyll man kan komma. Efter några dagar där åkte vi söderut för några dagar i Karin och Nickes sommarstuga. Mer mat, prat, lek... Ljuvligt.

Idag kom vi hem lagom till min klipptid och lagom till Henriks fiske... Egentid är också viktigt på semester.
Jag är slingad och klippt. Jag har packat upp och röjt. Mina lillprinsar sussar äntligen och det ska trots allt bli skönt att sova i sin egen säng.

Många bilder... på barnen. Men man tar ju på det finaste man har!

Sommarbarn



 

Älskade midsommarkille!




Ömsesidig kompiskärlek


Jag och mina pojkar


Familjen




Fina ni!


  







Villen njuter också av sommaren...


Bad i småland




Våra älskade ungar! (och då saknas en...)


Att han är MIN!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0