Att komma ikapp...


Med tvätt. Med ordning. Med rutiner. Med bloggande.... Idag orkar jag ingenting alls nästan. Tänkte städa ett av alla hundra skåp som skulle behöva rensas här hemma men orken räcker inte till och solen skiner lite för mycket. Axel och Saga leker på rummet men det är en väldigt pojkig pojk och en väldigt tjejig tjej som kämpar där inne just nu för att hitta sin balans som de alltid haft... sorgligt.

Villen härjar runt på golvet och reser sig mot ALLT. Det kommer bli många blåmärken den närmsta tiden. Igår ordnade vi en win-win med Crille och Linda. På förmiddagen var grabbarna ute och fiskade och vi hade barnen. På eftermiddagen åkte Linda och jag till Haga och strosade, drack kaffe och tittade på folk. Kom hem med en groda i betong, två t-shirtar och två presenter till två fina flickor. Jag borde kommit hem med en liten liten rolig kock....
Hemma hade våra män lagat middag och tagit hand om vilddjuren.

Vill berätta om vår semester men det var så bra och så mycket så jag vet inte hur jag ska börja. Gotland var magiskt. Raukarna var vackra, vädret var bättre än på 30 år, huset var ofattbart pefekt och vännerna toppen!
Det får bli en berättelse i en mängd bilder...

Vi hade en underbar pool där det badades och poolpartades...


  

Stranden låg nära och var lång, trång och härlig...


  





Visby var vackert och varmt...


  





  

En dag ägnades åt lek på Kneippbyn...




  

Efter vår tjejkväll konstaterade Lindas inbjudna kompis Johanna att hennes singelkompisar ligger i lä... det är småbarnsmorsor man ska festa med!


  

Klart man måste se raukar och ta 1000 kort på sin vackra familj...
















Alltså en vecka att MINNAS!

Från Gotland fortsatte vi till Stockholm där vi hann turista och få några mysiga dagar med Anna och hennes familj. Bad, prat, god mat, bebisgos och älskade vänner.









Efter Stockholm åkte vi vidare till sommarstugan där hela familjen hängde...
och spelade lite minigolf, körde gocart, jag kramade mina tjejer....

 





Phu.....

De här två gossarna har varit lika lyckliga som jag hittills den här semestern... och som jag älskar dem!






Imorgon ska vi på utflykt!

Natti Natti!







Kommentarer
Postat av: Marie

Lovely! Semesterbilder är de bästa bilderna =)

2010-07-30 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0