Morgonstund...

 
Klockan närmar sig 8 och en trött storebror tassade precis upp med yrvaket hår och gnuggiga ögon. Nu sitter han, 2 minuter senare, på golvet och leker med lillebror som varit uppe med mig sedan 06.29.....

Häromdagen sa jag till honom "Vet du Axel att du är världens bästa storebror?"
"Neeeeej mamma. Det hade jag faktiskt ingen aning om."

06.29 är jättetidigt men om en vecka är det en helt vanlig tid att gå upp... varje dag. Varannandagsovmorgon är underbart. Att jag inte förstod det förrän nu fem år senare...

Igår blev en lugn dag för att tämja våra förkylningar. Var hos Jonas och Maria och fikade. På kvällen gick Axel och Henrik på fotboll och jag satte Ville i vagnen och gick en promenad med Linda.
När Henrik kom hem såg vi Har du hört ryktet om Morgans? Löjlig men charmig...

Nu blir det Alvin och gängen 2 innan frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0