Morgonblogg...


Morgonblogga är det som gäller semesterns sista härliga dagar... Idag skulle det iochförsig varit jag som låg och trynade under de varma täckena men eftersom Henrik inte kunde sova inatt (han skyllde på en liten elvisp som låg imellan oss...) så är jag en toppenfru och tar hans morgon.

Igår hade vi en jättehärlig dag i Slottskogen bara vi fyra. Eftersom vi alla (eller iallafall tre av oss) ÄLSKAR att ha folk runt om oss så är det tur att vi ibland också ser till att bara vara VI. Vi köpte med oss lunch från Le Pain och satt på en filt i solen. Strosade runt och tittade på djuren (klent med djur) och avslutade med fika och lek på lekplatsen.

Hemma startade Henrik brödbak och jag började betsa hallmöblerna. Axel sprang som vanligt ut och lekte med kompisarna. Kaffe och kvällsprat med bästa grannarna innan vi såg på hyrfilm nr 2 - Midsommar. Svensk tragikomik som spårar ur med Luke Perry som amerikansk snygging. Jag kan hyra film jag ;-) Men Olle Sarri var lysande.

Nu ska jag få i Villen morgongröt innan jag packar familjens väska för en trip till kusin vitamin med familj i Bovallsstrand! Ska bli jättemysigt!

Duktig storebror som tvättar håret på lillebror...


...och fixar frillan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0