Här är jag!


Jag jobbar. Pussar mina barn. Vet knappt vilken dag det är och minns inte riktigt vad jag gjorde i helgen. När huvudet inte värker av dålig sömn, väderspänningar eller annat mår jag alldeles utmärkt. Jag ÄLSKAR mitt jobb och gör äntligen det jag vill göra.

Jag ska försöka blogga när tiden finns och det kommer den att göra. Idag blev det istället en riktig feel-good eftermiddag/kväll med träning och sen middag med Crille, Linda och barnen.

Nu ska jag prata med min man en stund innan jag lägger mig för att sova brevid min elvisp till bebis. Visst är man bebis tills man kan gå? Han är min bebis. En bebis som vill ha sin mamma varje minut när jag kommer hem. Älskar dig trollet!

Det är dags att träna...


Så skoj...


Men är det inte går... då...j...lar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0