Fångarna på fortet


Herregud va dåligt det är men det har fångat min son totalt! Visste att han skulle älska det och lovade honom att vara vaken och se så länge han orkade... Än så länge inte minsta lilla tecken på att släppa rutan med blicken.

Helgen blev ganska så soft med två snoriga barn, en inställd kräftskiva, och två hyrda filmer jag somnade till. Va härligt det är att jobba!!! I söndags hängde jag och barnen med världens bästa bror och hans familj. Henkan fiskade På kvällen blev det träning och spontan middag med grannarna.

Jobba ja... har jag sagt hur jäkla kul det är! Lite tufft att inse att jag äntligen gör det jag verkligen vill göra. Men nu är det bara att göra sitt bästa och försöka hänga i.
Härligaste kollegorna gör ju förstås sitt till...

Nu när tigrarna är inlåsta måste jag få min storskrutt i säng.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0