Bovall, Delsjön och tjejfest...


Dags att avsluta semestern. Just idag känns det som om min kropp skulle behöva någon vecka till men ICKE! På måndag är det slut med en hel påse Dumle när jag plötsligt blir sugen. Slut på tjockandet! Punkt.

Vi avslutar iallafall den här härliga semester med mer härligheter...
Bovall var toppenmysigt. Min faster har ett fantastiskt ställe och vi hade sköna dagar vid havet med min kusin och hennes fina familj. Det blåste men solen sken.... och med havet utanför dörren gör inte lite blåst någonting.




 





 

Hemma igen bjöds vi på mycket och god mat hemma hos Alpervall. Säger det igen...lyx med vänner nära.

I torsdags mötte vi Johanna, Johan och Elis för mysig fika vid Delsjön. De söta små jagade kaniner och vi försökte prata ikapp oss men misslyckades sålart som man alltid gör när de små stjäl all uppmärksamhet. Ändå skönt att få ses!!

Det skiljer bara 5 månader på våra små...








Johanna fick jag som tur var mer tid med på gårdagens tjejparty. Linda var den som ska ha cred för idén att få till en liten tjejmiddag och vi skulle hållt till hos henne men då grabbarna i familjen blev sjuka så flyttade vi hennes tjejmiddag hit. MASSA goda tapas, Sangria och jättemycket skratt. Och så lite vardagsrumsdans förstås... den bästa sorten!

 







Idag myser jag och mitt lite tunga huvud mest inne med mina ljuvliga barn. Axel har iochförsig andra omgången av kompisar här och förrut kom Linda och Crille och käkade rester till lunch.... ;-) Ensam är inget för mig!
Henrik..........jobbar!!! Vilken ångest han hade. Lite sådär tycker jag eftersom han inte ska jobba förrän i mitten av januari igen. Vem är det som ska ha ångest igentligen???

Nu ska vi lördagsmysa. Pussa på bebismage. Se på lördagstv. Äta ostbollar. Kanske ett lite glas vin... semesterns sista.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0