21:06


Båda mina barn somnade exakt 21:06... Det är bara 20 minuter sedan och jag har hunnit plocka ur diskmaskinen, fylla diskmaskinen, plocka upp ett hundratal leksaker, sätta på tevatten, duscha, tvätta håret, raka benen och tända ljus.... Jag håller på att bli en sånn effektiv person jag alltid velat vara! Jag kanske redan ÄR det! Heja mig!
Jag har jobbat två dagar. Det är riktigt riktigt roligt men oj vad jag saknar mina små... faktiskt. När jag kommer hem är det ändå bara den lilla som är hemma. Axel lever för att leka ute (och inne) med sina kompisar.


Henrik är ute och fiskar. Han har hittat en ny fiskekompis. Fiskekompisen har adopterat en gatuhund från Brasilien och jobbar som fritidspedagog. Låter som en riktigt fin ny kompis...

Natti... så småningom.

Bortskämd? Nybakat är vardagsmat här hemma....


Lika som bär! Samma hårfärg, dubbelhaka, ögonfärg, rufsiga ögonbryn...


...och lika söta när vi gråter????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0