Vem stal min hjärna?


Tyckte att jag var lite glömsk och trög redan under graviditeten men nu.....? I torsdags missade jag Axels första simskola och tackade i sista minuten ja till ett barnkalas han var bjuden på. Vem sa att det var ok för Vilmer att stjäla min hjärna på bekostnad av alla andra??? Men det är lätt att förlåta honom och acceptera att jag kommer vara lite korkad de närmsta månaderna...

Igår var en mysig lördag. Lämnade Axel på barnkalas och låg sedan så här....


...i två timmar! Lite senare kom Nicke, Saga och Olle hit. Vi gjorde våfflor och barnen härjade. När de åkt tog jag mig en promenad med Axel och Vilmer, hyrde filmer och köpte middag och godis. Vilmer somnade snällt och lät mig och Axel lördagsmysa med Sagan om Desperaux själva... Själv hade jag hyrt The reader men fastnade istället till Här är ditt liv med Jan Eliasson. Jösses vilken man han är! 69 år, smart, stilig och ödmjuk!

Paus... och update.

Fick avbryta om ta emot Henrik och Axel som kom från badhuset. Axel LEDSEN och med jätteont i magen. Resten av dagen har vi oroligt iakttagit en sovande Axel, misstänkt blindtarmsinflammation och tagit det så lugnt en hypokondriker kan...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0