Torsdag


Torsdag redan... Vilmer sover skönhetssömn i sin vagga. Världens bästa pappa fick snällt släpa sig iväg på bussutflykt med Axels förskola... Jag har hunnit städa och öppnat paket som kom på posten med FINA kläder till miniprinsen skickade från släkten i Lidköping. Med ett öga kikar jag på Efter 10 där det kryllar av skrikande bebisar vilket gör att jag hela tiden springer in i sovrummet och tror att friden är över.

Igår var jag och pojkarna hos Karin och barnen. Fika och fler fina paket! Axel och Saga lekte som de bästisar de är och vi fick tid att prata. Ikväll kommer Jocke, Kajsa och Svante hit på fika.

Japp! Vi myser....

Ett yttepytte grått moln på min himmel är att den fina jackan jag beställde var SLUT. Det tror jag de upptäckte när de såg min rabattkod. SURT! Men BRA för månadsekonomin! :-)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Han är SÅ fin! Låter som ni har det underbart :) Stort grattis än en gång till er alla!



Kram Katrin

2009-09-17 @ 13:47:27
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: pernilla

Suck vilka bekymmer du verkar ha!!!!

APA!

2009-09-17 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0