Timmarna flyger iväg...


Igår var en dag som kunde slutat hur som helst men slutade jättebra med gräddig kantarellfrossa och alkoholfritt rosévin... (var har du varit hela sommaren???) och senare flamsig fika hos svärmor. Kände mig konstig på kvällen och både jag och Henrik kastade oss i säng och sov innan 22... man vet aldrig när man behöver energin.
Vaknade utsövd och mådde fint.

Idag har en orolig morsa mest rastlöst vandrat runt här hemma och tittat på när Henrik byggt om våra sängbord. Blev både snyggt och bebissafe. Han kan så mycket min Ernst ;-)

Nu ska jag strax ila iväg och hämta min stora lilla kille, hålla tårarna borta när jag pratar med förskolepersonalen och undvika att sopa banan för mitt barn. Det är f..n inte lätt när pedagoghjärnan skriker åt mammahjärtat att resonera vettigt. Det där mammahjärtat är så förbannat starkt och envist......
Problemet är också att när jag öppnar munnen för tillfället så öppnar jag tårkanalerna också.... suck.

Sen ska jag och Axel till tippen och slänga ännu mer skräp som jag rensat ur våra skåp. Hur kan man på mindre än 5 minuter fylla en påse med skor som jag inte kommer sakna? Om den fina regeln lika många in som ut i garderoben gäller för tillfället så kan jag shoppa mig jättelycklig så mycket som jag slänger!

Sen då..... vet jag inget mer.


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0