Nygravid or what???


Vad händer? Varför gråter jag hela tiden? Varför har jag en kroppstemperatur på 1000 grader? Det är ju nu jag ska känna mig laddad, stark, skapad för att ge liv (????!!!).... Allt jag vill är att ha min bebis i famnen och se Axel lycklig 24 h per dygn.

Bebisen vet fortfarande inte vilken väg h*n ska ut för h*n tar sikte på några centimeter ovanför naveln och försöker sparka sig ut. Det är fel. Men om det gör mindre ont så ok för mig bara du kommer inom en snar framtid....

Det är svettig snygging på Bachelorette... Jag har inte sett ett avsnitt men nu ser jag finalen. Eller har på i bakgrunden iallafall. Måste ha kvällsmat,... och en isvak att sänka ner min kropp i!

Den som är elak mot min son imorgon får med mig att göra...


Go natt.


Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Hejsan!

Ogillar att göra "reklam" egentligen, men såg att du tävlar hos "Prinsessan".

På barnshoppingbloggen kan du också tävla om en vinteråkpåse från Elodie Details och inte nog med det, du får även vintermössa, tofflor & shopperväska med i vinsten!

Tävlingslänk:

http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html

Tack!

2009-09-02 @ 22:57:45
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0