Min fredag...


Vaknade vid 8 som ett vrak efter att ha vaknat varje halvtimme så gott som hela natten.
Lämnade en DUKTIG och glad son på dagis = lycklig jag!
Besök på MVC. Något bättre blodvärden, bra blodtryck, 13 kg tyngre kropp, ett bebishjärta som slog fortare än vanligt...
Kikade in på jobbet och kramades! Fick med Pernilla på en fika och fnissade åt groteska lunchportioner.
Hämtade  gratis Babybox på Babyproffsen.
Hämtade Axel på dagis.
Mellis hemma - Axel framför Lucky Luke och jag i telefonen med Vicke.
Lekt rymdfärd, friidrottstävling i vardagsrummet, pysslat i en Byggare Bob bok och försökt tjuvläsa nya Mama samtidigt...

Nu - väntar vi på mamma och pappa som kommer och gör oss middagsällskap. Mysigt. Förhoppningsvis blir inte Henkan så sen heller.

Tyvärr ingen tapetsering i morgon. Tapetsera Axels rum stod som 2a på min "Vill göra" lista... strax efter föda barn ;-)

Ha en fin fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Annie

Mysigt att du kom förbi jobbet! kram

2009-09-05 @ 13:33:40
URL: http://anniestankar.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0