Me and my boys...


Söndag betyder att pappadagarna är slut... Snart är det dags att ta tag i vardagen när Henkan är tillbaka på jobbet. De här dagarna har varit LJUVLIGA! Jag är galet förälskad i mina killar... alla tre!

Idag regnar det. Axel och Henrik är på blåvitt och jag HOPPAS att det inte regnar över Ullevi. Vilmer sover och jag ska snart plocka fram förklädet och baka något! Besök ikväll av Nicke, Lisette och Olivia. I förmiddags var Vicke med familjen här och presenterade sig för en sovande Vilmer.

Många famnar har det blivit...
Kusiner, fastrar och morbror

 



En stolt brorsa...


...och en stolt morsa!
 

Igår hade vi fonduekväll med våra fina grannar...
 

Innan var vi vid Kamratgården och hjärntvättade våra barn ;-)




Nu...BAKA!



 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla

Låter som en riktigt lyckad helg! Underbara bilder på familjen. Fina är ni!



Kramar

2009-09-20 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0