Jag gjorde det!


Har precis löst min första morgon med bebis + dagislämning... För att göra utmaningen liiite tuffare har Vilmer varit en skrikande, ätande knähund sen klockan 5 i morse och dessutom ösregnar det ute.
För att göra det hela lite lättare har min stora kille skött sig exemplariskt hela morgonen.
En sak tar jag med mig från den här morgonen... duscha innan dagislämning - BIG NO NO!
När jag sen var tvungen att klä på mig själv fick jag tillslut lägga Vilmer skrikandes i sängen, stänga öronen och bara göra det jag skulle för att komma iväg.

Nu däremot äger han mig i många timmar framöver... Regner öser, jag har inget jag MÅSTE göra så risken är stor att jag ligger i soffan hela dagen med den ljuvligaste knähunden på bröstet.

Nu är det exakt 2 veckor sedan han kom till oss... det känns som om han funnits för alltid! ♥


För precis två veckor sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0