Godmorgon sköna söndag!


Jag kände i hela kroppen hur gott jag hade sovit när Axel morgonkramade mig strax före åtta. SKÖNT! Så nu gör jag honom sällskap till Einsteins i soffan istället för att sova vidare...

I väntan på vår nya familjemedlem vänjer vi oss vid de mindre fräscha sakerna med nyfött... ;-)
Axel: "Åh nej mamma. Jag har visst kissat lite här i sängen"
Jag: "Nej gubben. Det är mammas bröst som läcker....."
Axel: "Jaha. Vilken tur.... men VARFÖR DÅ???"

Ja det kan man verkligen undra. Kanske för att alla (inklusive min kropp) förutom bebisen verkar redo!

Igår hade vi en mysig eftermiddag med först kalas för Lissan på deras gård. Gott fika och trevligt sällskap... TACK för ett mysigt kalas och ha en fin födelsdag Lissan!

  

  



Sen åkte vi vidare för lite inflyttningsfest hos Anders och Emma. Där fick barnen rita på väggarna som ändå ska bort, vi bjöds på korv med bröd och hade jättetrevligt. Axel var på världens topphumör och stortrivdes trots att han inte kände så många. Ska bli spännande och se huset efter renovering!

Vi åkte hem tidigt för att två av oss var lite trötta och för att den tredje ville se fotbollen förstås. Jag erkänner att det var med ett öga jag följde matchen men efter 1-1 ökade intresset som tur var så att jag inte missade slutet på den matchen!!!

Nu ska jag läsa Belinda Olsson och skratta högt. Underbara bok! Snart göra frukost och planera en oplanerad söndag...

Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har du skrivit så ofta det senaste så man nästan spricker av nyfikenhet när inläggen stoppas. Nu har du ju inte skrivit sedan igår morse. KANSKE FÖDER NI BARN!!?? SPÄNNANDE :) KRAM och LYCKA TILL!!!!!

2009-09-07 @ 07:56:03
Postat av: Karin

Tack! Men jag föder inte... ;-) kram

2009-09-07 @ 09:45:39
URL: http://karinkristina.blogg.se/
Postat av: Helena

Inte Johanna heller... Nu ska jag inte vara så där som alla var när jag gick +14 dgr med Hugo och +13 dgr med Maja. "År det på gång" "Har du kännt nåt" "När tror du det blir" MEN MAN ÄR JU SÅ NYFIKEN! :)

2009-09-07 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0