Godmorgon lill-lördag...


Vi är lediga alla fyra den här förmiddagen... Det känns som lördagsmorgon hos oss. Frukosten är uppäten, Vilmer ligger och sprattlar på soffan, jag sitter brevid med datorn i knät och är samtidigt Hammarbyklacken i Axels blåvittmatch som pågår för fullt på golvet brevid och Henrik ringer ett jobbsamtal. Regnet fullkomligt vräker ner och det ser ut som att det blir en dag inne för oss...

Natten var inget vidare. Jag har flera gånger sen Vilmer kom fått som influensavärk i hela kroppen. Inatt kom frossan och värken igen och jag vet inte om det är så enkelt som vätskebrist, om det är min mage som bråkar eller om det har med amningen att göra...

Halv sju var minimannen klarvaken och det var bara att snällt gå upp och umgås.... så som man umgås med en 15 dagar gammal person ;-) Efter en stund sov jag i soffan och han låg på mitt bröst och iakttog mig allvarligt.

LÄNGTAR till imorgon då Johanna och Elis kommer till oss!!!!!

GRATTIS till min fina svägerska Christine som fyller 27 år idag! Kram på dig!

Ha en skön onsdag alla!


Kommentarer
Postat av: Johanna Skans

Och vi längtar efter er så att det värker i oss vännen! Puss J & E

2009-09-23 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0