Gnällig...


Jag är ynklig och gnällig. Det här gör så j..la ont men det värsta är att febern och värken i kroppen inte släpper. Sjuk men ändå inte. Jag ammar, pumpar, värmer, duschar, masserar och knaprar Alvedon var fjärde timme för att stå ut.

Just nu har jag efter duschen tagit på mig garderobens tjockaste tröja och krypit ner en stund under duntäcket i soffan. I natt envisades Vilmer med att vakna varannan timme och småäta. Mellan ammningarna vaknade jag antingen av att jag var iskall eller dyblöt av svett....

Henrik och Robban går långis med Julia och Vilmer och om en timme ska vi vara på BVC och väga in vår vackra pojk. Nu lär han väl iallafall ha gått upp så som han har ätit...

Underbart väder efter natten sanslösa storm. HOPPAS jag snart mår bra så att jag kan njuta utomhus av ledigheten och hösten...

Gnällfis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej stackare



Ta och gå till doktorn om det inte ger sig..jag vet att jag inte borde skrämma upp en hypokondriker men det kan faktiskt bli bölder och inflammationer...



Krya på dig



puss puss



Anna

2009-09-29 @ 13:04:56
Postat av: Marie

Eller så skiter du i att amma, man får faktiskt vägra har jag hört =) XXX

2009-09-29 @ 18:39:51
Postat av: Annie

Stackars dig :( Men förhoppningsvis blir du uppiggad på måndag om vi får komma!

2009-09-29 @ 19:47:05
URL: http://anniestankar.wordpress.se
Postat av: Katrin

Åååå, skickar massa styrkekramar!!!! Kämpa, kämpa, härda ut - du är superduktig!

2009-09-29 @ 20:32:37
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0